Wednesday, November 4, 2009

Something missing!

Jangan menilai seseorang dari luaran. Betul. Sebab yang luar tidak menunjukkan diri kau yang sebenar. Walaupun sebenarnya first impression itu sangat sangat mempengaruhi. Secara lahiriah it didnt show the truth inside you. Jadi bila seseorang minta kamu pendapat jangan terus kata tidak. Kerana pendapat kau umpama peluang untuk dia. Apa kata beri peluang. Apabila orang yang memerlukan peluang tapi kau sekat bayangkan kalau peluang itu bersangkutan dengan impian untuk mengubah hidup dia. Disebabkan peluang yang kau tidak beri tu, kau sebenarnya sekat impian dia.

Emosi buruk terbawa bawa dari semalam. Aku jenis yang begini. Kalau bergaduh dengan adik berebut bilik air, keluar rumah aku dah lupa keributan tadi. Aku boleh enjoy sepanjang jalan ke ofis. Aku jenis nya kalau stress di tempat kerja, sampai je pintu rumah aku dah lupa segala. Aku tidak bawa semua pulang. aku yang jenisnya kalau kawan rapat bergaduh dengan budak bilik sebelah sebab ape2 la, tp aku dengan budak tu tetap okey. Sebab korang gaduh korang lah. Bukan aku. Selagi kau tidak cari pasal dengan aku, Kita adalah okey. Tu aku. Tapi lately ni, aku bukan macam tu lagi. Macam bila kawan aku frust ditinggalkan, aku yang emo lebih sampai pernah berikrar kalau terserempak dengan ex dia aku nk tanya, weh penyakit kusta kau dh sembuh ke? Emosi aku susah sungguh nak pulih. Aku tak suka macam ni.

Aku tak suka. Dulu-dulu roomate aku suka jerit gini ni.. Pulangkan dila kami yang dulu!!

3 comments:

  1. Hahahahaha

    Lepak lah.

    Dunia belum berakhir.

    Thick twice. Act wise.

    Buat check list. Mana lebih, itu kau pergi.

    Lepak ah!

    ReplyDelete
  2. susah if tak tengok luar dulu, if pergi
    interview dorang mesti nak tgk luar dulu.


    eyh salam.

    ReplyDelete