Sunday, December 6, 2009

Wooh..wooh..jiwang gile!!!!!! hnsss..hnss..kembang kempis hidungku!

Aku tak tau ini rasanya bila nampak apa yang kita tak nak nampak.
Aku baru faham.
Sebelum ni pernah juga tapi
buat buat tak faham..
Aku selalu bayangkan
mungkin aku akan menangis mungkin aku akan berhenti kereta di bahu jalan
tapi rupanya bukan macam tu
Aku tiba tiba boleh jadi pengganti Fairuz Fauzi di litar A1
aku tak pasti mana datang kekuatan tu
tapi syukur.....

Apa yang aku nampak tak seperti macam yang aku selalu bayangkan
bukan situasinya macam tu
kalau boleh biarlah semua nampak baik..positif
bukan macam yang aku nampak tu
bukan..
tapi semua benda yang terjadi kita mesti lihat at the bright side
kenapa?
sebabnya mudah- kalau masih macam dulu mungkin yang masih disana adalah aku.
jika kita beri yang baik kita akan dapat yang baik
orang yang baik hanya untuk org yang baik
jadi tak perlu panjang panjang fikir knapa apa bagaimana segala..

Hikmah..
Aku suka memandang apa yang berlaku sekarang dengan hikmah disebalik semuanya

Aku sedang melangkah ke alam baru
want to achive more!
sebab aku tau sekarang bukan masanya aku masih mahu enjoy seperti dulu
Semua orang want to achive more!
Sebab itu kita belajar
sebab itu kita kuat bekerja
sebab itu kita sama sama menambah amalan
bukan buang masa dan tambah dosa

Aku rasa sangat bersyukur sebab?
Saat ini
I am rushing to get more indicate of something good!
mungkin dosa juga bertambah
tapi sambil sambil muhasabah diri
jadi aku bersyukur
sekurang kurangnya aku masih di landasan
dan tidak jauh sangat terpesong
syukur...

Dia yang beri kekuatan tu
terima kasih tuhan kerana sedarkan aku
kerana bangunkan aku
kerana jagakan aku dari lena
dari terus mengharap benda yang memang bukan untuk aku...
Aku kuat
aku tau..

**My best friend yang menangis nangis di malam exam, yang merungut stress, yang hectic sana sini dan  segala gala yang lagi  telah buktikan dia hebat..congrats for the 3.98!!

No comments:

Post a Comment