Monday, September 27, 2010

Digi iPhone 4 Play

DAY 2

Nuffnang hantar message cakap eh asal u tak hantar day 2 punya entry iPhone? u tau tak kita terima lagi sebelum 1 Okt... yeayyyyy!!

i pun dengan gigih bukak link sana sini untuk entry hari kedua dan seterusnya...

iPhone 4 ni mempunyai banyakkkkkk sangat aplication yang mengujakan hati menawan sanubari
antaranya mestilah Application for Music
sapa yang tak suka music? Kalau ada lagu baru dalam radio mesti nak cepat-cepat download masuk handphone. Dah la speaker sound bunyi sedap je..memang layan sangat kalau malam-malam tak boleh tidur layan lagu-lagu Kenny G kan..

ada satu application yang menarik hati i..Application to Cook
sapa yang kenal memang tau i suka gila memasak!
dalam iPhone ni ada 60 recipe by Jamie Oliver yang letak gambar dan step by step ajar kita buat sesuatu dish tu. I minat gila Jamie Oliver tu  kalau bukak je AFC mesti ada punya muka dia :)

kalau gambar dari iPhone 4 rupa tak macam ni ye...

banyak lagi application lain yang pelik dan menarik but...

on the top of that..i paling sukaaaaaa dengan application DIRECTTV for iPhone..i memang suka tengok tv. Bila ada teaser rancangan Oprah episod baru i mesti akan teruja lepas tu siap-siap tulis reminder dalam handphone cikai i ni dengan harapan tak kan lupa. Alih-alih reminder berbunyi masa i tengah on the way balik kampung. Memang bengkak je hati! Tapi applikasi DIRECTTV ni i boleh control tv sambil drive dengan tangan sebelah dan RECORD episod yang terlepas tu. Sangat mengujakan!!!

tak sabar nak pegang Digi iPhone 4...

No comments:

Post a Comment