Monday, March 1, 2010

Aku bengang dengan mak Syafia Humaira tu!!!!

Aku memang takde mood hari ni nak bercakap pasal ape-ape pun
Jangan nak datang mengadu pada aku benda yang remeh remeh
memang aku takde mood dan takde masa
jangan nak merungut pada aku pasal gaji kau kecik
tapi dikerah keringat macam diberi gaji 5 ribu
jangan nak merungut pada aku pasal saiz kasut aku lebih besar dari kasut kau
ape masalah kau kalau betul pun saiz kasut aku lebih besar dua kali ganda ke lima kali ganda ke sepuluh kali ke berganda ganda ke?
ada aku paksa kau pakai kasut aku?
aku ada mintak potong gaji kau nk beli kasut tiap bulan?
kasut aku kan?
ape masalah kau?
jangan nak cari pasal di kala mood aku macam orang sawan ni
kang kasut tu aku sumbat dalam mulut kau
then baru boleh komplen mine is bigger than yours!
kau datang sini merungut itu ini
pasal gaji kau naik 20 ringgit tahun ni!
pasal kerja lah
kau tahu ke gaji aku ni banyak mana?
tanggungan aku macam mana?
hidup aku macam mana?
demand aku macam mana?
jangan merungut banyak sangat
balik
telek muka kat cermin
selama kau kerja berapa jam sangat kau kerja
berapa jam kau online?
berapa jam kau tido dalam stor?
berapa jam kau lunch sambail tambah masa berjoyah?
jangan nak merungut dekat aku semua tu
boring tau???
bila kau cakap
'hari tu, mamat ofis sebelah kata aku ni dah macam pmpuan anak 4..babi doh mamat tu!..macam dia tak tau aku kahwin pun belum!'
aku tak heran...sape suruh kau tak jaga badan
makan stok sebulan
lepas makan..makan lagi..
lagi...lagi...
jogging malas
pastu nak salahkan orang...


.....


jangan nak mengadu kat aku benda benda remeh ni
aku penat.....



.............
..................
......................

okey lah

tetiba mood aku macam baik

kalau ko jumpa lagi mamat ofis sebelah yg cakap kau macam anak 4 padahal dia tau kau belum kahwin tu kan....
kau sembunyi balik tembok
lalu tahan kaki kasi dia terguling
pastu kau blah...
macam la di tu hendsome sangat!
perut macam 5 bulan...huh!


p/s : memang aku sedih dengan nasib adik Syafia...nauzubillah...cuma Allah dapat balas perbuatan orang yang memang tak pernah ambik berat pasal dia dan yang sanggup buat dia macam tu!

No comments:

Post a Comment