Friday, October 1, 2010

In this case, you're the exception

Hidup agak kelam kabut dalam 2,3 hari ni. Tidur bangun tak tentu masa. Lambat. Lambat dan Lambat. Macam siput.. Setiap awal tahun aku akan dapat satu organiser yang cantik-cantik. Tulis dua tiga patah aku terus tak boleh guna. Sebab tak reti akan fungsi sebenar buku tu. Tapi sekarang bila banyak benda yang aku buat hasilnya macam tak cukup sifat, mess sana sini, terlupa itu ini maka aku memang adalah manusia paling wajib mempunyai sebuah organiser.

Bila didesak dan didesak aku seperti mahu kata baiklah! you're the exception!

Dalam semua keadaan, dia memang tak akan dapat apa yang dia nak dari aku sama ada hati limpa peparu pedal bla bla bla...sebab aku dah bilang aku ada perisai. Tapi boleh tak kalau dia tu exception? Special case. Boleh tak? Macam mana ye nak cakap tu...

When time heal everything, hati pun dah kuat sikit, perasaan pun dah boleh dikawal banyak, air mata pun dah habis nak keluarkan maka apa yang jadi pun kau dah insya Allah kuat.

Untuk bermula dari awal, pandang-pandang-senyum-senyum-tukar-nombor-email-add-facebook-becinta-3bulan-risik-betunang-nikah ....kan banyak step tu??????????? Letihh.... Mula dari bab 5 terus boleh? Nampak macam gelojoh tak?

Ape ye perasaan bila ada boyfriend?Eh bukan...kekasih..eh bukan teman hati..em ape ye? Sumpah dah lama tak rasa dan tak reti nak rasa sekarang..Tak reti la! Macam mana tu?

Bulan 6 tahun depan dan bulan 7 tahun depannya lagi...boleh ke? Sempat lagi kalau nak bergaduh-putus-baik-gaduh-baik-baik-gaduh sebanyak 70x ... Tengoklah macam mana nanti. ape aku merepek ni?

Bukan. Entry ini bukan entry hint hint ke ape... belum ada apa-apa konklusi.

Yang ada cuma mungkin you're the exception..boleh ke?

No comments:

Post a Comment