Monday, October 25, 2010

Pipi yang kemerah-merahan..

Aku bukan orang yang pandai menzahirkan apa yang aku rasa secara terang terangan
semua nya berdasarkan perbuatan
em...jap salah tulis
perasaan sayang, rindu, cinta, suka dan em...sedih - aku tak berapa pandai zahirkan secara terang terangan
 (ok ni lebih tepat)
sebab kalau perasaan MARAH senang je aku tunjuk :)

Kalau sedih, selalu tahan hati jangan nagis depan orang. Nanti nampak tak cool. Bila tak cool, nampak cengeng. Huduh.

Kalau rindu, em...diam jela. Stalker dekat fb. Kemudian belek folder gambar lama-lama. Kemudian air mata bergenang sebab tahan rindu. Woh jiwang!

Cinta dan suka dah lama tak rasa...

Kalau sayang?? Masak makanan best-best untuk keluarga kemudian bila makanan habis licin senyap-senyap rasa bangga sebab dapat tunjuk kasih sayang melalui masakan. Wah sangat keibuan :)))

Tapi hari ni, saya rindu dia...


Humaira

Humaira yang alhamdulillah dapat jodoh yang sangat baik
Humaira yang redha dengan ketentuan untuk tinggal bersama mertua
Humaira yang bela anak ayam dengan bapak mertua ... comel :)
Humaira yang sudah 6 minggu membawa sesuatu dalam perut
Humaira yang selalu call kawan-kawan tanya khabar
Humaira yang banyak menasihati saya :'(

aish tetiba sebak...

rindu ini kerana Allah..





No comments:

Post a Comment