Wednesday, June 10, 2009

Kejutan

Life are full with nasty things!

Smlm dapat sms dari Kak Melati..'sory for late inform u. Ayah abg Abun meninggal pukul 10pg semalam. Hp akak betry kong. Kita sama2 berdoa..'

Thanx kak mel for da info. Dla harap akak dgn abg abun byk2 sabar k. Selain amalan dia, Allah terima doa anak yg soleh untuk bantu dia di sana. Dila juga yakin, doa akak dan abg abun diterima... insya Allah..

Tiba2 hati terasa sayu...

Bila org dekat diuji..kita pasti terasa juga bukan? Aku kenal abg abun. Pernah berborak dgn ayah nya juga masa majlis perkahwinan kak mel dan abg abun dulu.. ye arwah pakcik Ramli sangat peramah..

Semoga kalian dpt menempuh hari2 mendatang dgn sabar..saya doa dari jauh.

Hari kita bila lg..?

Ya Allah, kau ampunkan dosa2 org sekeliling aku.. Pelihara mereka dari melakukan dosa2 besar..Saya tahu, sy bukan org yg baik..tp tolong ampunkan semua dosa saya juga mereka. Saya insaf dan tidak mahu ulang lagi..Tetapkan iman saya..saya mahu heaven di sini juga heaven di sana.. Terimalah doa ku ini ya Allah....

Takziah untuk abg abun dan keluarga..

Al-Fatihah untuk arwah pakcik Ramli..

No comments:

Post a Comment