Monday, June 1, 2009

MILK'S WORLD DAY

betul ke susunan ayt dia atas?


Kepada semua peminum susu di dunia, Selamat berhari susu kepada anda..


Aku x minum susu. i mean pure susu. kalau susu coklat, strawberry, pisang etc..aku bole telan.



Khasiat susu...


baik untuk kulit


untuk otak


ni fakta pagi td dapat dari fly fm..


dapat mengurangkan high blood pressure.


kepada si panas baran, minum la susu banyak2. selain untuk ketenangan,


dapat kurangkan tekanan darah anda..


...




Kisah 2


Apa yang kita cari dalam hidup?

Pernah dengar tentang ini...? seseorang berkata kepada Oprah, "Semua orang ingin naik limo bersama kamu..tapi, kamu mencari orang yang boleh temankan kamu naik bus ketika limo kamu rosak..."

Bukankah itu persoalan yg besar pd kita?

aku terfikir...

siapa yg akan temankan aku naik bus jika aku x mampu nk beli kereta sampai bila2..? oh tidaklah...

tapi ni yg paling penting...

Aku ni golongan yg mana..?

yg cuma mahu naik limo sahaja atau boleh sama2 naik bus jika kereta rosak...?

aku harap2, aku tergolong di kalangan orang yg mampu susah dan senang bersama org2 penting dlm hidup aku...

aku sayang kamu teman-teman!

Selamat Hari Susu sedunia!!

Susu ibu adalah yg terbaik..tidak kan sama dgn susu lembu.yeah!!

No comments:

Post a Comment