Tuesday, June 16, 2009

Saya mahu sorang!





Lihat tu!!



Ada gaya keibuan yg terserlah x? atau hanya gaya seorang tukang jaga ank sebentar sbb mak dgn ayh diorang nk bersuka ria?



haha!



Ntah..



Aku sudah dijangkiti sawan mahu anak dari blog2 sebelah..


Nk sorang jugak..kn best kalo ada sorang anak pmpuan


Nk buat sanggul siput kat rambut dia..


Nama dia mesti Nuha .. wah!!


Nk bg dia pakai gaun yg labuh ada bunga kecik2 tuh....


Pastu bg dia bebas berlari nk kejar ape2 atau sape2 pon...



Nk! Nk! Nk!



ada sape2 nk bagi?????

2 comments:

  1. mahu!
    tapi bukan ke kau kata
    mahu anak bukan senang
    mahu jadi mak bukan senang?

    next 2 yrs?
    bila dah stabil sket.
    oke?

    deal?

    eh
    ko jgn nk buat lawak spastik!
    HP AKU KENA BAR!!

    ReplyDelete
  2. Ye..aku tau. susah nk jd ibu.
    tp nk jugak...
    kau ambil, aku tumpang jaga saja
    bole?

    deal??

    tu kan gurauan biasa...
    xkan x biasa beb!

    ReplyDelete