Thursday, June 18, 2009

DILEMA DILLA

Nk cuti ke xnk esok..?


Kalo bole mmg mahu cuti. Angah bertunang sabtu ni. Jadi hari jumaat bole bertolak ke Perlis..


Aduh!!!

Masalhnye, hari kantin sekolah next week! Banyak giler keje!!!


Hah!! OMG! baru teringat...minggu depan kan kene g suvey tempat....aduh!!! lg skali....aduh!!!


Mcm mana bole clash ni????


Smalam texted angah..aku rasa mcm xdpt dtg la majlis hang..


Ala..jgn la mcm tu..hang org kuat aku..Buat la mcm mana pun sampai datang..!


Ni yg lemah ni.. mcm mana ye..???


Jauh la perlis tu.. lagipun bulan ni, hujung minggu aku belum pernah lekat di rumah.


Rindu nk g pasar, rindu nk basuh baju, rindu nk intai baju kt ampaian tunggu baju kering


rindu nk try test resepi baru...


Haa..tula! Bulan lepas salu doa mahu trip sana sini. Hamek kau!!


Bulan ni diary aku mmg penuh dgn trip...


Minggu pertama g Cameron, kedua gi Port Dickson, Minggu Ke3 patut ke Perlis, Minggu ke 4 gi PD balik (tp skarang sudah clash dgn program sekolah!!)...huahua!!!


Manusia mmg suka mengeluh! dan x pernah puas...


Tuhan, syukur sangat..aku dh lupa pasal dia. Syukur sbb Kau bantu aku lupa dia dan bantu aku terima kenyataan... Alhamdulillah...




Nk gi ke x????


Aduhai...rase penat la nk travel ke kangaq nun....


tp rindu kat nasi ayam padang besaq jugak....

yummmyyyy!!!








2 comments:

  1. sy pun selalu dalam dilema macam tu...antara tanggungjawab sosial dan tanggungjawab diri sendiri...hahaha..biasanya, sy memilih yang utama....buatlah hal2 sekolah n hal2 diri dulu....kawan lala bertunangkan..waktu die kawin pastikan lala pegi...hehehe..tapi kalo berkesempatan pegi..just go....yang penting..berusaha untuk mempermudahkan keadaan n membahagiakan semua org..terutama diri sendiri....^_*

    ReplyDelete
  2. thanx cik chummie!
    mmg betul. yg penting bahagiakan diri sendiri dulu..!
    thanx again.

    ReplyDelete