Friday, May 22, 2009

Kisah 3 : aku makin tenang..

Alhamdulillah...
macam x caye..perpisahan itu menguatkan aku..aku macam makin matang..
tp x dinafikan kadang2 rasa itu dtg mencuit..tp rasanya udah tau mcm mana nk handle..
okey ini kisah sahabat ku..my clix..
dia sdg dalam perhubungan dgn someone. plan nk bertunang bulan 10 ni. tp family mamat itu belum masuk meminang. belum berbincang secara serius. cuma perbincangan mereka berdua shj..okey..

aku bukan mahu doakan yg buruk k..cmon..even aku di uji peristiwa x bape teruk itu..problem skrang ni.. si gadis kelihatan sgt teruja dgn plan itu..
aku yg cuma sbg penonton merasa hampir 70% persiapan pertunangan dah siap. cuma nk touch up here n there je lg..

kawan...aku risau..sgt risau...lelaki ni x leh pecaya!!

aku takut kau kecewa..ya Allah jgn lah dia diuji sebagaimana aku...

akhirilah hubungan nya dengan kebahagiaan....amin..

No comments:

Post a Comment