Friday, May 29, 2009

TO WHOM IT MAY CONCERN..

Aku minta maaf sbb anta email begitu pada kamu..

sungguh x de niat nk hina atau apa2 yg sewaktu dgn nya..

aku rasa bersalah..sila jgn ambil hati..

itu adalah ayat org yg sedang marah..maaf kan aku..

aku pohon dari kamu, dengan ruang yg terhad ini, biar aku teruskan hidup

tanpa gangguan dr kamu..

aku tau kamu sedang bahagia. tp tolong sedar, bukan semua org sedang merasa

keenakan itu..jadi sila respect privacy org lain dengan tidak menayangkan

adegan2 bahagia kamu itu di ruangan ini..

aku x boleh tengok dan aku xnak tengok..

Biarkan aku bebas mencorak kehidupan aku sendiri

lepas kau tidak berjaya membantu aku mencorak kannya...

sungguh2 ni..cuba faham...maafkan aku dengan kekasaran email itu...

walaupun kau beri aku yg x elok, tp aku doakan kau dapat yg terbaik...

maafkan aku sekali lagi..

No comments:

Post a Comment