Sunday, May 31, 2009

CABARAN KEPADA YG BERANI SAHAJA

Sebelum ini aku Cuma jd pemerhati kepada kuiz kenali diri si polan si polan...aku pernah cuba menjawab. dan hasilnya,aku score 100% pada Ochin saje. Yg lain2 smua less than 70%..lalu aku jadi takut nk create question sendiri sbb takut x dpt terima hakikat pada kwn2 yg aku anggap kenal aku tp xdpt score A...tp skrg aku peduli hape. Nk try jugak..jadi, di bawah ialah soalan kepada korang yg kenal aku mesti try...try test tengok...sapa dpt full mark aku belanja makan kt bawah pokok!! Yeah! Selamat mencuba! 1 soalan = 10 markah!

1) Nama yg paling sesuai untuk aku ialah...
a) Nuha – sbb aku salu berangan ini ialah nama aku.
b) Dahlia – sbb yg sama spt di atas
c) Teratai – ntah la nape..
d) Dah cukup2 berangan. Adillah pling sesuai dgn aku!hampeh!

2) Senarai di bawah yang paling aku TAK SUKA...
a) Roti John – sbb salu tergigit telur setiap kali makan.
b) Kari Ikan – sbb teringat kat aci Asa Niaga
c) Daging Goreng – sbb takut Zana marah kalau lekat celah gigi
d) Tiada satu pun diatas yg betul – sbb dila x pernah x suka makanan.

3) Apa yg paling tepat menerangkan tentang aku...
a) Nak pergi KL je, tapi bajet time seperti mahu ke Muar
b) Cepat terpengaruh dan kuku besi
c) Penyabar, anggun dan berhati mulia
d) Wanita idaman Malaya
e) Semua diatas haha...

4) Perkara yang paling menyawankan aku..
a) Dituduh pembunuh kerana cuma membeli french fries Mc D
b) Nk beli Caldina GT4, tp direject pihak bank sbb tidak layak. Grrr...
c) Termimpi2 jam tangan Fossil, sbb duit belum cukup untuk membelinya..kesian..
d) Terpaksa berpura2 suka Hindustan bila hari sabtu Mira ada kat umah..ahhh!

5) Percutian idaman......
a) Bersama tersayang menjelajah Pulau Sipadan
b) Ingin bersama teman2 ke Bandung
c) Ke Sabah jumpa Cornie dan beli mutiara berdozen2 balik jual kat KL
d) Seorang diri menunaikan umrah...insya Allah..

6) Nama panggilan ketika di rumah..
a) Kakak
b) Oyoi
c) Dilla sayang... ;)
d) Woi gemok!

7) Target untuk tamatkan zaman sendirian...
a) 28 tahun
b) Kalau dah jumpa Mr.Right, sekarang pun boleh..
c) Lepas semua adik2 langkah bendul, supaya dapat sepersalinan..huhu
d) Apa2 pun gi umrah dulu..

8) Saat paling heaven bagi aku...
a) Melepak makan laksa kat Mid bersama 2 ekor rumpai laut..
b) Masa drive pagi2 nk ke tempat kerja..yakkss!!
c) Bawak scooter acu, pusing2 sungai manik..
d) Semua tu x heaven melainkan tidor di dalam bilik berhawa dingin tanpa gangguan!

9) Apa kelemahan seorang Dilla yg paling ketara...
a) Suka cakap babi..babi..babi...
b) Mudah marah
c) X pernah nk ingat birthday sapa2 pun!
d) Membosankan!

10) Apa harapan korang terhadap aku...
a) Bawak2 la mengucap bila nampak makanan...(spy aku x kuat mkn sgt!)
b) Harap dilla ingat birthday aku tahun ni dan akan2 dtg...
c) Semoga dilla di buang daerah spy tidak ganggu hidup aku lagi! Ciss!!
d) Semoga dilla bertemu jodoh dengan Kapten Boleh!haha

Macam mana? Jawapan sila semak di keluaran yg lepas2.

2 comments: