Wednesday, June 10, 2009

TO WHOM IT MAY CONCERN ( 2 )




Bila kamu call td, aku mcm faham apa yg kamu rasa. Tak pernah sapa bersedia nk tengok konon2 org yg kita sayang berkepit bersama perempuan lain. Tak pernah ada sapa2 pun bersedia nk dengar cerita ‘aku terserempak dgn ex kau di Genting minggu lalu..’ Sungguh!! Aku pernah merasa itu.Ni mata aku lagi nampak yg real. Real beb!! Bukan cuma dengar cerita sja.

Jadi aku mahu kamu face the reality. Boleh?

Cuba ingat ini, kita skarang ni, hari ini menangis konon rindukan dia. Malam2 terjaga sbb mimpi ngeri pasal dia. Lepas tu tinggal note bodoh seperti ‘ boleh x ko tye dia rindu aku x hari ni ?? ‘ Stop!! Dia, mereka ada ke begitu? Gi mampus la kan.. mereka dh punya org lain. Diorang dah ada jam loceng baru untuk wake up call pagi2. Diorang dah ada multivitamin jenama lain. Diorg dah ada org yg konon boleh bg diorg rasa nikmat syurga. Yeah. Go ahead!! Ada aku kesah??

Kalau kita betul2 x kisah, prove it!!

Buat apa saja perubahan yg bole bg kau rasa hebat. Tak pernah salah. But please…tlg jangan minum racun untuk lupakan mereka.. aku tau ko org bijak2 dan tidak kan terfikir ttg itu..apa je yg kita buat hari ni, x kan mampu untuk ubah keputusan mereka supaya kembali ke pangkuan kita. Eh, kalo diorang nk kembali pun, kita sudah tidak hingin kan??


Jadi.. Stop dreaming. Lets move on!


Kau adalah org yg hebat. Aku percaya tu. Sbb kau adalah sebahagian dari sebab why I’m still standing till today..Sbb napa aku masih berdiri.Jasa kau sangat besar untuk itu... Jgn nangis lagi sbb mereka. Kita sudah rugi banyak hari untuk itu.. Simpan air mata untuk benda2 yg lagi worth it untuk ditangisi..

Doa..Doa..plus berdoa lagi…

Orang2 yg bahagia di atas kesedihan orang lain tidak akan merasa bahagia selamanya.. percaya lah. Itu karma. What goes around comes around..

Percayalah syg, akan ada juga suatu hari nanti seseorang yg adalah takdir kita dan akan kata
‘I want to treasure every moment that I have with u..only u…’
kemudian jika dia juga buat hal lagi silalah mampos! At least dia adalah org yg pernah untuk kata begitu pada kita…ish sudah mengarut disini..

We always want more, but sometime we cant’! Accept the kenyataan. Lupakan dia. Jgn bersedih..

kamu okey kan?

Make sure cukup tidur..cukup makan plus cukup kasih sayang.

Jgn drive laju-laju. Jgn tinggal solat.

Aku ingat kau.

Yg Benar..
lala


4 comments: