Friday, July 17, 2009

Ada Makna Ke?

Dah 2, 3 hari mata kanan asyik bergerak-gerak. Gerakan bahagian atas kadang-kadang nampak bulu mata pun ikut bergerak. Bila rujuk dekat kawan-kawan diorang kate kalau sebelah kiri nak menangis..kalau sebelah kanan nak nampak orang..Bila aku tanya orang mana? Orang jauh. Pastu gelak-gelak. ek eleh... orang jauh mana ntah.. Kalau nak terjumpa dengan bakal suami ke bagus jugak..ish, tapi harap nye tidak lah buat masa terdekat nih. Belum bersedia. ah poyo je!! okey...

Its not a big deal. Tapi takut lah.. Mana tau ada maksud tersirat ke petanda ape yang tak elok ke.. Takuuuutttt... Tapi syirik kan kalau percaya benda-benda nonsense ni??


Ya Allah, jauhilah aku dari benda-benda durjana dalam hidup ku. Janganlah uji aku dengan ujian yang tak mampu aku lalui. Hanya pada kau aku mengadu..aminnn..


No comments:

Post a Comment