Thursday, July 16, 2009

Senarai Untuk Berbuka

Title seperti saya yang berpuasa. Tapi tak. Sebenarnya saya cuma temankan kawan-kawan yang berpuasa. Tapi saya tidak. teheee...
Selalunya mesti saya adalah tempat rujukan teman-teman yang tak tau nak bebuka ape. Hish ape lah diorang ni, nk makan ape pun tak tau. Sedangkan saya kepala sentiasa penuh dengan makanan yang best-best!

Okay, heres a few menu yang sangat bagi saya telan ayak liuq skarang dibantu oleh Yahoo Image untuk anda yang akan berbuka petang nih..

Siakap Steam + Tomyam Seafood + Nasi panas berasap + sambal belacan + timun
mesti mak mertua lalu pun tak sedaq! ;p

Char Koew Teaw Kerang

Ni paling sedap adalah di Jitra atau Penang! Yeah!!

Laksa Utara

Ni pun paling sedap di Kedah atau Kuala Perlis dan di Klang ada satu 'Bawah Pokok'!!!

Dan ayaq bandung cincau...aaaaa!sedapnye...

Okey, ni yang saya teringin sekarang...anda bagaimana???

No comments:

Post a Comment